Regulamin
Zarządca obiektu będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich gości.
REGULAMIN POBYTU GOŚCI W OBIEKCIE
§1
- Apartamenty/Pokoje wynajmowane są na doby. Doba trwa od godz. 14 do godz. 10 dnia następnego.
- Liczba dni pobytu określona jest w potwierdzeniu rezerwacji, którym jest dokonanie przedpłaty zadatku przez gościa w wysokości opłaty pierwszej doby. Pozostałą kwotę gość wpłaca w dniu przyjazdu podczas meldowania.
- Termin pobytu w naszym obiekcie można przedłużyć w przypadku, gdy apartament jest wolny.
- Zarządca obiektu pobiera taksę klimatyczną. Taksa klimatyczna pobierana jest za każdy pełny dzień pobytu.
§2
- Goście podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.
- Liczba osób przebywających w apartamencie może zostać zmieniona. W przypadku zmiany liczby osób, klient zobowiązany jest do poinformowania zarządcy telefonicznie lub mailowo i dopłaty różnicy w cenie.
- W każdej chwili gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić zarządcę o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy.
- Zarządca obiektu świadczy swoje usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze poinformowanie zarządcy, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Zapewniamy:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- Sprzątanie apartamentu/pokoju.
§4
- Zachowanie gości i osób korzystających z apartamentów nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Zarządca apartamentów/pokoi może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę, bez zwrotu wpłaconych pieniędzy.
- W obiekcie i w apartamentach/pokojach obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 dnia następnego.
§5
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go gości.
- Wcześniejszy, nieuzgodniony wyjazd Klienta bez przekazania apartamentu/pokoju przy udziale przedstawiciela naszej firmy, może spowodować roszczenia ze strony tej firmy.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach/pokojach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia obiektu.
§6
- Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia w apartamentach/pokojach i na klatkach schodowych.
§7
- Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do apartamentu/pokoju, który powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamka.
- Goście mają możliwość korzystania z garażu podziemnego. Za zagubienie pilota do bramy garażowej pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
§8
- Temperatura w apartamentach/pokojach jest stała i może ulec zmianie w przypadku zostawienia otwartych okien lub wietrzenia pomieszczeń. W sezonie grzewczym prosimy o nie zostawianie otwartych okien na dłuższy czas. Okna mogą być otwarte tylko w celu przewietrzenia pomieszczeń.